عشق من یاسی جووووون
عشق من یاسی جووووون
عاشقتم یاسی جوووووووووووون


تقدیم به عشقم

love is a wide ocean than joins two shores.....

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل را به یکدیگر پیوند می دهد.

love is something silent but can be louder than anything when it talks

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود.

no matter what is the question love is the answer

پاسخ عشق است سوال هرچه که باشد..........

love is a flower that is made bloom by two gardeners.

عشق گلی است که دو باغبان آن را می پرورند.......

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!love is the fear of losing you

 

,واونی که از همه بیشتر دوسش دارم.............اینه:::::::::::::::::

listen and silent are two words whit the same alphabet

but only a true friend can listen when you are silent. 

دوست دارم یاسی جوونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

عاشق یاسی

 

ارديبهشت 1392
فروردين 1392

 

عشق من
چگونه بگوییم؟
یاسی جوووون
یه لحظه نمیتونم بیام جلوی پنجره ی اتاقم هوا بخورم!!!!!!
قلبم
یه فرشته می نویسم به قشنگی نگاهت
من وتو
تقدیم به عشقم
آدم زرنگ
تقدیم به عشقم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من یاسی جووووون و آدرس love7273.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روابط زناشویی(مشاوره جنسی)
ملودی خاطرات
شعــرهــای عاشــقانــه (یاسی)
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 14284
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->